Najnowszy nabytek

Cóż, stałem się właścicielem laptopa IBM T60, teraz jedynie oczekuję na jego przybycie, rozpakowanie (zrobię prawdopodobnie Unboxing) i pierwszy raz go włączę, jest on o wiele słabszy od mojego kompa, lecz to pozwoli mi nagranie paru gier na mój kanał Youtube, oczywiście montaż będzie odbywać się na moim głównym kompie, ponieważ laptop będzie na niego za słaby, dodatkowo będę pisał wpisy na bloga z laptopa, wiem że laptopy mają wygodną klawiaturę i to jest główny powód dla którego będę używał lapka do tego.

Ale dla tych którzy nie wiedzą co to IBM to opiszę to co mnie najbardziej w nim zaciekawiło.

IBM to jest stara nazwa firmy aktualnie zwanej Lenovo, która specjalizuje się w laptopach. Ten laptop o którym mówię ma metalowe zawiasy i konstrukcję z elementów tytanowych, czyli w skrócie wytrzymałe bydle. Parametry oczywiście są niskie, ale mi nie będą one przeszkadzać, gdyż będę go używał do w/w rzeczy.

Oczywiście tak jak napisałem wcześniej, postaram się nagrać tzw. unboxing w którym to oczywiście dokonam wypakowania produktu, najpewniej oddzielnie zrobię audio i połączę z filmikiem, podejrzewam że w tym audio będę gadał głównie o parametrach zakupionego produktu.

W każdym razie, niedługo będę posiadał laptopa i pisanie na blogu nie będzie takie upierdliwe jak mam teraz, gdyż aktualnie używam klawiatury dla graczy, i przyciskanie pewnych przycisków jest upierdliwe.

Dlatego mam nadzieję że już wkrótce napiszę nowy post z tego laptopa. Tymczasem, zapraszam do odsłuchania tego utworu:

Dodaj komentarz